روح الله

گاهی لازم است حرفهایی زده شود...

روح الله

گاهی لازم است حرفهایی زده شود...

به عشق امام نام پسرم را روح الله نامیده‌ام...
و چون این جا فرزند تفکراتم است نام این‌جا را نیز روح الله می‌نامم...
باشد که جفتشان باقیات الصالحاتی برایم باشند.

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

 

١- گزارش به طور عمدی ناقص تهیه شده است بعنوان مثال چرا هیچ اسمی از آن نمایندگان فاسد مجلس که گفته می شود پول گرفته اند یا سفارش کرده اند نمی آید؟این می تواند دلیلی بر عدم صحت گزارش نیز باشد. کدام مرجعی تعیین می کند که گزارش صحیح است و تهیه کنندگان گزارش از نظر سیاسی و اقتصادی ذینفع نیستند؟


٢- رسانه ای کردن متن گزارش در سایتها برای اولین بار و قرائت زودتر از موعد در صحن علنی آن هم زمانی که ٢ روز قبل اعلام کرده بودند که گزارش هفته ی آینده قرائت می شود نشان از اهداف سیاسی هیئت رئیسه؛ نظیر تحت الشعاع قرار دادن درخواست مناظره ی احمدی نژاد دارد.


٣- هرچند اتهامات وارده باید رسیدگی قضایی شوند و انتظار می رود دستگاه قضا سریعا ورود نموده و بعد از اثبات تخلفات در دادگاه به مجرمین رسیدگی کند ولی قبل از چنین امری رسانه ای کردن اسامی خلاف شرع و قانون و اخلاق بوده که حداقل باید حق و فرصت برای پاسخگویی از تریبون مجلس برای تمامی اشخاص نامبرده قائل شوند.

 

از نظر من قطعا انتشار علنی و رسانه ای گزارش تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی مانند کار احمدی نژاد در مجلس بود و خلاف شرع و اخلاق و با روکش قانون است. 

 

یادتان می آید:


اینجور کارها ، هم خلاف شرع است، هم خلاف قانون است، هم خلاف اخلاق است، هم تضییع حقوق اساسى مردم است. یکى از حقوق اساسى مهم مردم این است که در آرامش روانى و در امنیت روانى زندگى کنند؛ در کشور امنیت اخلاقى برقرار باشد. اگر یک فردى متهم به فساد است، نمیشود به خاطر او انسان دیگران را متهم کند؛ حتّى اگر ثابت هم میشد، چه برسد به اینکه  ثابت نشده است، دادگاهى نرفته، محاکمه‌اى نشده. به استناد متهم کردن یک نفر، انسان بیاید دیگران را متهم کند؛ این کار درست نیست، این کار غلط است. / آقا در جمع مردم تبریز

 

  • محمد علیزاده